banner-std-3.jpg

Over ons

Ohmann Notariaat staat bekend om zijn persoonlijke en deskundige aanpak. Ohmann Notariaat heeft een mooie geschiedenis, die teruggaat tot het oudste notarisprotocol van Wassenaar. Ohmann Notariaat bedient al meer dan 200 jaar Wassenaar, Den Haag en omgeving. Met een team van ervaren specialisten heeft Ohmann Notariaat ruime expertise op het gebied van Ondernemingsrecht, Familierecht (Estate Planning) en Vastgoed.

Daniel Ohmann
Notaris, gespecialiseerd in Ondernemingsrecht
T: 070-5123131
F: 070-5112110
E: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Opvolger van:

  • J.A.C.M. Geurts (2018)
  • B. den Hartog (2003)
  • J.S. de Borst (1983)
  • J.Th. Hovingh (1962)
  • H.C.A. Vermeulen van Kruiningen (1946)
  • C. Munnich (1922)

Onze medewerkers

Daniel Ohmann

Daniel Ohmann studeerde Nederlands recht en notarieel recht aan de Universiteit Leiden (beide cum laude afgerond). In 2000 studeerde hij een half jaar aan Sciences Po in Parijs. Daniel begon zijn carrière in 2004 bij het advocaten- en notariskantoor Pels Rijcken & Droogleever Fortuijn in Den Haag en maakte daar deel uit van de secties Ondernemingsrecht en Personen- en familierecht.

In 2009 rondde hij de postdoctorale Grotius Specialisatieopleiding Vennootschaps- en Ondernemingsrecht cum laude af. Tijdens zijn periode bij Pels Rijcken heeft Daniel ook een half jaar bij HBN Law op Curaçao gewerkt.

Daniel is vaste docent stichtingen- en verenigingenrecht en personenvennootschappen aan de Beroepsopleiding voor het Notariaat en geeft ook maatwerkcursussen op het gebied van het ondernemingsrecht en familierecht. Daarnaast publiceert hij regelmatig op zijn vakgebied, onder meer als redacteur van het tijdschrift Rechtspraak Notariaat. Tevens maakt hij deel uit van de Geschillencollege van Het Nederlandse Rode Kruis en is hij als vrijwilliger betrokken bij verschillende goede doelen.

Begin 2018 richtte Daniel zijn eigen kantoor Ohmann Notariaat op, als opvolger van Geurts en Partners. Per 1 april is hij bij Koninklijk Besluit benoemd tot notaris. Hij staat onder meer (familie)ondernemingen, (semi)-publieke instellingen en non profit instellingen bij, waarbij hij tevens zorg draagt voor de familierechtelijke belangen van de ondernemer (huwelijkse voorwaarden, testamenten en estate planning).

Naast Nederlands spreekt Daniel ook vloeiend Engels. Hij beheerst verder het Frans, Duits en Spaans.

Korien van Steenbergen

Korien van Steenbergen is in 1990 als kandidaat-notaris haar werkzaamheden in de kop van Noord-Holland gestart op het kantoor van notaris mr. D. Butijn (algemene praktijk). Later was zij werkzaam bij SBH Notarissen en mr. M.H.A. Butijn.

Haar taak omvatte het behandelen van dossiers, voornamelijk op het gebied van het familierecht. Daarnaast verving zij als waarnemer enkele dagdelen per week de notaris. In december 2012 heeft zij de overstap gemaakt naar notariskantoor Geurts en Partners, waar zij sinds maart 2014 als toegevoegd notaris werkzaam is. Per 1 april 2018 is zij als toegevoegd notaris verbonden aan Ohmann Notariaat.

Mensen zijn geneigd te denken dat het notariaat saai is. Voor Korien is dat niet zo. Zij vindt het een prachtig beroep, waarin je veel kunt betekenen voor cliënten tijdens de hoogte- en dieptepunten van hun leven. Bovendien heeft zij te maken met mensen uit alle geledingen van de samenleving.

Het prettige van het notariële werk vindt zij dat het praktijkgericht is en doordat de juridische en fiscale wetgeving voortdurend verandert, is haar werkterrein continu in beweging. Daardoor is er nooit sprake van werken op de automatische piloot.

Korien heeft veel ervaring met het uitzoeken van erg complexe nalatenschappen (ingewikkeld erfgenamenonderzoek, onwillige erfgenamen en ruzieboedels) en beschikt over veel specialistische kennis op het gebied van het familierecht.

Haar opgedane kennis en ervaring kan zij in de praktijk brengen op een kleinschalig en laagdrempelig notariskantoor, waarin wordt geluisterd naar en de tijd wordt genomen voor cliënten.

Natasja Duijnisveld

Natasja Duijnisveld is sinds 1988 werkzaam in het notariaat. Destijds is zij begonnen bij het kantoor van notarissen Ellens en Matzinger waar zij werkte in de algemene praktijk. Na enkele jaren is zij overgestapt naar de vastgoedpraktijk.

Door het volgen van de opleiding “notarisklerk” en diverse interne en externe opleidingen beschikt zij over ruime ervaring op het gebied van overdrachten van woningen en bedrijfspanden, splitsingen in appartementsrechten, erfpacht, hypotheken en verdelingen.

Sinds 1 juli 2017 is zij werkzaam bij Ohmann Notariaat waar zij de vastgoedpraktijk voor haar rekening neemt.

Natasja is in haar vrije tijd graag bij haar paard en doet zij vrijwilligerswerk. Zij werkt op dinsdag, woensdag en vrijdag.

U kunt bij haar terecht voor al uw vragen op het gebied van het vastgoedrecht.

Anita van den Berg

Anita van den Berg is al sinds 1 april 2000 werkzaam op dit kantoor. Zij is begonnen bij oud-notaris Boudewijn den Hartog en op 1 januari 2003 bij diens opvolger oud-notaris Jeannine Geurts. Zij heeft ruime ervaring op met name het gebied van familierecht, maar is ook inzetbaar voor de algemene praktijk.

Haar werk bestaat uit ondersteunende en administratieve werkzaamheden van praktische en secretariële aard op het gebied van familierecht. Zij verwerkt vertrouwelijke gegevens en stelt diverse onderhandse en notariële akten op. Zij zorgt dat de akten klaarliggen en verzorgt de registratie. Zij ondersteunt de (toegevoegd-) notaris.

Anita werkt op maandag, dinsdagochtend, woensdag en donderdag.

Gerard van der Ploeg

Gerard van der Ploeg is op 1 april 2008 begonnen bij Notariskantoor Geurts en Partners. Voor die tijd is hij 30 jaar werkzaam geweest bij de Heineken brouwerij in Zoeterwoude in verschillende vakgebieden (technologie, watermanagement, energieopwekking, ISO en de financiële afdeling). Bij Ohmann Notariaat is hij verantwoordelijk voor de financiële administratie, zoals het beheer van derdengelden, debiteuren, crediteuren, aangiften BTW et cetera. Daarnaast verricht hij ook ondersteunende werkzaamheden bij het dagelijkse reilen en zeilen van kantoor.

Saskia Beekma

Sinds 1 juli 2018 is Saskia Beekma het kantoor komen versterken op het secretariaat. Na vele jaren in de advocatuur te hebben gewerkt, heeft Saskia de overstap gemaakt naar het notariaat. Zij verricht met name werkzaamheden voor het vastgoed- en ondernemingsrecht. Saskia ondersteunt de notaris bij het opstellen van juridische documenten, het vergaren en aanvragen van juridische informatie en het verzorgen van de administratieve afhandeling van dossiers. Daarnaast draagt zij zorg voor het eerste contact met onze cliënten. Saskia is op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag aanwezig.